Tijd besparen in je overvolle agenda

Door processen te digitaliseren en te automatiseren houdt je tijd over

Efficiëntie 

Digitaliseren en automatiseren zorgt ervoor dat je efficiënt kan werken. 

Kerntaken

Jij wilt je weer richten op je kerntaken in plaats van alles eromheen.

Bespaar

Tijd kost geld wordt vaak gezegd, en dat klopt. Ik laat je graag zien hoe jij tijd kan besparen en dus geld. 

Kom jij ook tijd te kort?

De druk op de zorg neemt steeds meer toe. Soms door dingen waar jij geen invloed op hebt. Maar op de processen binnen jouw zorgonderneming heb je wel invloed.

Door te identificeren en elimineren van dubbele taken, het automatiseren van bepaalde processen en het stroomlijnen van de communicatie en samenwerking binnen het team, kan jij tijd besparen en de productiviteit verhogen.
Ook kan het nuttig zijn om de focus te leggen op het verbeteren van de kwaliteit van de zorg die wordt geleverd, door het minimaliseren van fouten en het verbeteren van de patiëntervaring. Door deze aanpak te hanteren kan je efficiënter werken en meer tijd vrijmaken om je te concentreren op de kerntaken van je bedrijf.

De vele verschillende tools die er nu op de markt zijn maakt dit allemaal mogelijk. Maar wellicht heb jij geen zin om deze tools te gaan inrichten, uit te testen en je collega´s de nieuwe aanpak aan te leren. Deze dingen neem ik je graag uit handen. 

Maar misschien is het eerst goed dat we eens kijken waar jij de meeste tijd mee kan besparen. Dat doe ik door met jou en je team naar jouw praktijk te gaan kijken aan de hand van de 7 thema´s die elke onderneming heeft. Ben jij benieuwd naar deze aanpak? Maak dan gebruik van een gratis kennismakingsgesprek met de knop hieronder. 

De 7 thema's van jouw zorgonderneming

Dagelijks management

Elke dag moet er mail beantwoord worden, worden er afspraken gemaakt en zie en spreek jij mensen. Hoe kan je dit zo efficiënt mogelijk indelen zodat je geen tijd verliest in dagelijkse beslommeringen?

Financiën

Een gezonde onderneming heeft ook een gezond financieel plan. Denk hierbij bijvoorbeeld aan budgettering. Kan dit geautomatiseerd worden?

Leveren van je dienst

Het leveren van je dienst kent 3 fases: het voorbereiden, het leveren en het afronden ervan. Hoe doe je dit zo efficiënt mogelijk?

Communicatie

Communicatie kent vele kanten. Heeft je communicatie ook een uniforme uitstraling? En wie beantwoord de social media?

(online) Marketing

Er zijn meerdere soorten online marketing mogelijkheden. Ben jij daar waar je ideale cliënt ook is, zodat je geen tijd weggooit?

Statistieken

Van veel verschillende tools zijn statistieken te verkrijgen. Van je website tot je telefooncentrale. Wie houdt deze bij? En wat doe je met de informatie?

Sales

Bij dit onderdeel kan je denken aan de algemene voorwaarden t/m het intake gesprek. Ook in dit thema kan je tijd besparen.

Procesoptimalisatie voor de zorg

  • Wil jij je weer focussen op je kerntaken?
  • Ben je klaar om de volgende stap te zetten met je praktijk en wil je groei mogelijk maken?
  • Wil jij een soepel proces voor zowel je praktijk als je cliënt? 


Dan lijkt het me goed om eens in gesprek te gaan over de mogelijkheden. En wellicht kan ik je in het eerste gesprek al op weg helpen naar jouw doelen.

Omdat elke zorgonderneming anders is en andere doelstellingen heeft wil ik me daar graag op aanpassen. Ik kijk naar de mogelijkheden die bij jullie unieke praktijk passen. En natuurlijk kijk ik ook naar wat goed past bij jullie cliënten. Als je met deze instelling aan de slag gaat op 1 of meerdere thema's van jouw zorgonderneming ga je vooruit op zowel efficiëntie, kan jij je richten op je kerntaken en bespaar je er een hoop tijd en dus geld. Laten we kennismaken!