Aan de slag met je zorgonderneming met de Next Step groep.

7 bijeenkomsten die ervoor zorgen dat je tijd bespaart en doelen behaald

Bespaar tijd

Door processen te digitaliseren en te automatiseren zal je tijd besparen. Tijd die jij weer kan besteden aan dingen die je eigenlijk belangrijker vindt.

Inspiratie 

Door de groepsdynamiek inspireer je elkaar. Sommige paden heb andere al eens belopen terwijl jij ze net ontdekt en andersom. Zo inspireer je elkaar. 

Bereik doelen

Door tijd te plannen om te werken aan je zorgonderneming, in plaats van in je zorgonderneming, zal jij je doelen gaan behalen. 

7 bijeenkomsten die het verschil gaan maken.

Toen ik als doktersassistente werkte wist ik hoe belangrijk het was dat alle processen goed op elkaar zijn afgestemd. Door een soepel proces te creëren zorg je niet alleen voor een tijdbesparing voor jou en je collega´s, maar ook voor duidelijkheid naar je cliënten.


Tijdens mijn opleiding bij academie voor Virtueel Professionals heb ik geleerd dat elke onderneming 7 thema´s heeft. Met deze 7 thema´s ben jij als ondernemer elke dag bezig of in elk geval iedere week. Dat zijn nogal wat ballen om in de lucht te houden. Door te identificeren en elimineren van dubbele taken, het automatiseren van bepaalde processen en het stroomlijnen van de communicatie en samenwerking binnen het team, kan jij tijd besparen en de productiviteit verhogen.


Maar om het voordeel van digitaliseren en automatiseren te krijgen heb je tijd nodig om het te realiseren. En die tijd moet gepland worden. Met de Next Step groep heb je tijd gepland om aan de slag te gaan met plannen die misschien al een tijdje op de plank liggen. Samen met maximaal 9 andere zorgondernemers ga je aan de slag om deze tijdswinst te gaan realiseren. 

Dit betreft een pilotgroep dus nu voor maar € 1050,-

Deze 7 thema's komen aan bod

Dagelijks management

Elke dag gebeurd er in je praktijk een heleboel. Van het plannen van afspraken tot heel wat e-mails versturen en lezen. Ook het prioriteren van de taken die dagelijks op je bordje komen is belangrijk. Wat zou jij hierin willen verbeteren?

Leveren van je dienst/product

Vanaf de voorbereiding van het leveren van je dienst tot de evaluatie ervan hoort bij dit thema. Zijn er op het gebied van klantenservice nog processen die soepeler kunnen? Of is juist een andere aanpak van de voorbereiding iets wat ervoor zal zorgen dan je tijd gaat besparen in het volledige proces? Laten we kijken hoe jij tijd kan besparen.

Communicatie

De manier waarop je communiceert naar je  (potentiële) cliënten zal invloed hebben op je hun. Maar wat valt hier allemaal onder? Denk aan afspraak plannen, telefoon beantwoorden, beantwoorden van social media, veel gestelde vragen beantwoorden. Kan dit mogelijk nog anders aangevlogen worden?

(Online) Marketing 

Voor veel zorgondernemers is online marketing niet iets waar ze graag mee bezig zijn. Waarom is dit wel belangrijk? En hoe pas je dit toe op een manier die jou niet teveel tijd gaat kosten? De mogelijkheden zijn enorm en ik neem je daarom ook graag mee in de wereld van de website, social media en de e-marketing. 

Sales

Hoe komen cliënten bij jullie binnen? Er zijn soms vele wegen die naar jou praktijk zullen leiden. Maar maak jij ook gebruik van een offline folder of een online salespagina. Of heb jij eerst een telefonisch intake voordat potentiële cliënten voor jou kiezen? We gaan de weg naar jou praktijk met deze bijeenkomst eens van dichterbij bekijken. 

Statistieken

Statistieken kunnen je veel informatie geven over hoe je zorgonderneming op dit moment ervoor staat. En dan bedoel ik niet de statistieken die de verzekering of gemeente graag van je willen zien met client ervaringen. Nee ik bedoel de statistieken die gaan over bijv. hoe het gaat met je website bezoekers, social media volgers, promotie versus omzet of de voortgang aan de hand van je doelen. Deze statistieken kunnen je een idee geven waar jij nog aan kan sleutelen of waar jij de gas op mag zetten. En hoe en wanneer bekijk je deze statistieken?

Financiën

Uiteindelijk moet er natuurlijk ook een geldstroom zijn in je zorgonderneming. Maar hoe loopt nu het proces rondom je facturatie? Kan dit makkelijker? Denk ook aan je budget bewaking. Hoe is dit ingeregeld? Of kan de boekhouding slimmer worden gedaan? Allemaal onderwerpen die niet veel met je cliënten te maken hebben maar wel met de gezondheid van je zorgonderneming. Kan je een of meerder processen hiervan slimmer inrichten?

10 redenen om te starten met de Next Step groep?

  • Je gaat aan de slag met plannen die er misschien allang waren maar nu werkelijkheid worden.
  • Na nog geen jaar heb jij minimaal 7 processen versimpeld en dus voor een flinke tijdsbesparing gezorgd.
  • De groepsdynamiek zorgt ervoor dat je elkaar scherp houdt.
  • Je kennis over ondernemen breidt zich uit. 
  • Je gaat gestructureerd door alle 7 thema's van je zorgonderneming heen. 
  • Je netwerk zal uitgebreid worden. 
  • Jij krijgt een stok achter de deur om ook echt in actie te komen. 
  • Je leert ook hoe je na dit traject processen kan blijven optimaliseren. 
  • De groepen zijn klein en daarom genoeg ruimte voor jou.
  • Je wordt geïnspireerd door inhoudelijke informatie die je meteen kan toepassen in de praktijk. 

In 7 bijeenkomsten een metamorfose voor jouw zorgonderneming

Wanneer starten we?

Het gaat om 7 bijeenkomsten die verplicht zijn. En er zullen 7 zoom calls zijn om tussendoor vragen te kunnen stellen zodat jij weer verder kan. De agenda ziet er als volgt uit:


14 september 2023 -> Start van de Next Step groep. Om 17.00 uur leren we elkaar kennen en om 18.00 uur gaan we dineren. Daarna gaan we aan de slag met het thema 'dagelijks management'.

28 september 2023 -> Om 19.00 uur een zoom call over stappen die je hebt gezet over het onderwerp 'dagelijks management'. En de vragen die er nog zijn worden beantwoord. 

12 oktober 2023 -> Next Step groep bijeenkomst start om 18.00 uur en zal gaan over het  'leveren van je dienst/product'

26 oktober 2023 -> Om 19.00 uur een zoom call over stappen die je hebt gezet over het onderwerp 'leveren van je dienst/product'. En de vragen die er nog zijn worden beantwoord.  

16 november 2023-> Next Step groep bijeenkomst start om 18.00 uur en zal gaan over 'communicatie'.

30 november 2023 -> Om 19.00 uur een zoom call over stappen die je hebt gezet over het onderwerp 'communicatie'. En de vragen die er nog zijn worden beantwoord.

14 december 2023 -> Next Step groep bijeenkomst start om 18.00 uur en zal gaan over 'online marketing'.

8 januari 2024 -> Om 19.00 uur een zoom call over stappen die je hebt gezet over het onderwerp 'online marketing'. En de vragen die er nog zijn worden beantwoord. 

18 januari 2024 -> Next Step groep bijeenkomst start om 18.00 uur en zal gaan over 'sales'

1 februari 2024 -> Om 19.00 uur een zoom call over stappen die je hebt gezet over het onderwerp 'sales'. En de vragen die er nog zijn worden beantwoord.

15 februari 2024 -> Next Step groep bijeenkomst start om 18.00 uur en zal gaan over 'statistieken'.

29 februari 2024 -> Om 19.00 uur een zoom call over stappen die je hebt gezet over het onderwerp 'statistieken'. En de vragen die er nog zijn worden beantwoord.

21 maart 2024 -> Next Step groep bijeenkomst start om 18.00 uur en zal gaan over 'financiën'

11 april 2024 -> Om 19.00 uur een zoom call over stappen die je hebt gezet over het onderwerp 'financiën'. En de vragen die er nog zijn worden beantwoord.


Alle bijeenkomsten zullen zijn in het Grand Café/ Boutique hotel 'Het gerecht' in Heerenveen

Adres: Gemeenteplein 33, 8442 MA Heerenveen.


De prijs voor deze pilot groep is € 1050,-. Dit is inclusief:

  • Alle 7 bijeenkomsten.
  • Alle 7 zoombijeenkomsten.
  • Eten en drinken tijdens de bijeenkomsten.
  • Mijn motiverende e-mails.
  • Een prachtige en inspirerende locatie.

Alleen maar zorgondernemers

Er zijn veel soorten ondernemers maar zorgondernemers onder elkaar weten hoe lastig het kan zijn om te ondernemen met een verzekering of een gemeente die veel voor je bepaald. Daarom wil ik juist alleen zorgondernemers bij elkaar hebben. Zij weten allemaal wat ervoor nodig is om een gezonde praktijk te hebben met de obstakels die er zijn. Deze zijn anders dan voor de meer commerciële ondernemingen. Ook de manier waarop je aan cliënten komt is een uniek in vergelijking met andere branches. Voor mij alle reden om deze bijeenkomsten alleen voor zorgondernemers te organiseren. 

Tussen alle bijeenkomsten door een motiverende zoom call.

Tussen de bijeenkomsten zit altijd een zoom call waarin je vragen kan stellen. Zo zorgen we ervoor dat al je mooie plannen niet blijven bij een plan maar ook uitgevoerd gaan worden. Ook is het leuk om een update te geven over wat er tot nu toe allemaal al gelukt is. Ook succes ervaringen zijn leuk om te delen met elkaar. Dus zorg ervoor de je erbij bent!
- Veelgestelde vragen -


Moet ik alle bijeenkomsten aanwezig zijn?

Ja, alleen al om voordeel te hebben van de plannen die eruit voortkomen zou het zonde zijn een bijeenkomst te missen. 

Wanneer start de volgende Next Step groep?

Dat is nog even afwachten. Hou de website of mijn LinkedInpagina in de gaten want zodra ik dat weet meld ik het meteen.

Heb ik voorbereiding nodig om bij de bijeenkomst aan te sluiten?

Voor de bijeenkomst krijg je van mij informatie die je kan helpen bij de voorbereiding. Je behaalt de meeste resultaten als je vooraf alvast bedenkt waar jij mee aan de slag wil gaan. 

Zijn er steeds verschillende zorgondernemers aanwezig?

Nee, je zit altijd met dezelfde personen in de groep.

Zit het avondeten voor de bijeenkomst bij de prijs inbegrepen?

Jazeker, want op een lege maag kan je niet werken.

Hoe groot zijn de groepen?

Er zullen 5-10 personen per groep zijn. Zijn er minder dan 5 aanmeldingen dan gaat de groep niet door. Bij meer aanmeldingen zullen de anderen moeten wachten tot de volgende groep. 

€ 1960,-
€ 1050,-

Next Step groep

Behaal je doelen, bespaar tijd en ervaar de kracht van een groep met de Next Step groep. Met een deze pilot Next Step groep heb je de voordelen van de normale Next Step groep tegen een zachte prijs. Deze prijs zal daarna verhoogt worden naar € 1960,-. Betalen in delen is mogelijk. 


Maximaal 10 personen kunnen zich inschrijven. Wees er daarom snel bij. 
  • Ik vertel je graag meer!

    Twijfel je nog of je mee wilt doen met de Next Step groep. Dat kan en daarom vertel ik er graag meer over. Als je een afspraak maakt voor een kennismakingsgesprek kan ik je de informatie geven die je nog nodig hebt. Met de knop hieronder kan je meteen zien wanneer ik hier tijd voor heb. Tot snel!