7 bijeenkomsten die het verschil gaan maken.
7 bijeenkomsten die het verschil gaan maken.
Toen ik als doktersassistente werkte wist ik hoe belangrijk het was dat alle processen goed op elkaar zijn afgestemd. Door een soepel proces te creëren zorg je niet alleen voor een tijdbesparing voor jou en je collega´s, maar ook voor duidelijkheid naar je cliënten.
Tijdens mijn opleiding bij academie voor Virtueel Professionals heb ik geleerd dat elke onderneming 7 thema´s heeft. Met deze 7 thema´s ben jij als ondernemer elke dag bezig of in elk geval iedere week. Dat zijn nogal wat ballen om in de lucht te houden. Door te identificeren en elimineren van dubbele taken, het automatiseren van bepaalde processen en het stroomlijnen van de communicatie en samenwerking binnen het team, kan jij tijd besparen en de productiviteit verhogen.
Maar om het voordeel van digitaliseren en automatiseren te krijgen heb je tijd nodig om het te realiseren. En die tijd moet gepland worden. Met de Next Step groep heb je tijd gepland om aan de slag te gaan met plannen die misschien al een tijdje op de plank liggen. Samen met maximaal 9 andere zorgondernemers ga je aan de slag om deze tijdswinst te gaan realiseren.